Dzien dobry wieczór :)
Serdecznie Witamy na reaktywacji bloga wszystkoohowrse.bloog.pl
Zapraszamy do lektury :)

Kawaii & majeranek_97

niedziela, 25 marca 2012

Jak zrobić tekst w ramce kropkowanej i przerywanej?

Umiemy zrobić tekst w ramce, w ramce z tytułem, czas na nowości! Kropeczki!


To ramka w kropeczki!To ramka w kropeczki!To ramka w kropeczki!To ramka w kropeczki!


To tak samo łatwe, a zarazem trudniejsze. Używamy tego samego polecenia, tyle, że rozbudowanego.

< fieldset style="border:1px dotted; padding:3;" > Tu twój tekst. < / fieldset >


A teraz ramka przerywana.

Przerywana Przerywana Przerywana


Kod:
< fieldset style="border:1px dashed; padding:3;" > TU TWÓJ TEKST < / fieldset >

A co zrobić by mieć ramki z tytułem?
To smao co w ramce zwykłej, dodajemy tylko po < fieldset > polecenie < legend >, zamykamy < / legend >

Jak zrobić tekst w ramce z tytułem?


Fajna ramka?Fajna ramka?Fajna ramka?Fajna ramka?Fajna ramka?Fajna ramka?By ją zrobić zjedź odrobinę w dół ;-)


By zrobić taką ramkę znów musimy użyć polecenia "fieldest", tym razem z krótkim poleceniem "legend", czyli:

< fieldset > < legend > Tu Twój tytuł < / legend > Tu twój tekst. < / fieldset >

A teraz zobaczmy efekt:

Tu Twój tytuł Tu twój tekst.

Jak zrobić tekst w ramce?

Zobacz, fajna ramka? Jesteś ciekawy jak taką zrobić? Instrukcja na dole.
Zobacz, fajna ramka? Jesteś ciekawy jak taką zrobić? Instrukcja na dole.
Zobacz, fajna ramka? Jesteś ciekawy jak taką zrobić? Instrukcja na dole.
Zobacz, fajna ramka? Jesteś ciekawy jak taką zrobić? Instrukcja na dole.
Zobacz, fajna ramka? Jesteś ciekawy jak taką zrobić? Instrukcja na dole.
Zobacz, fajna ramka? Jesteś ciekawy jak taką zrobić? Instrukcja na dole.
Zobacz, fajna ramka? Jesteś ciekawy jak taką zrobić? Instrukcja na dole.


By zrobić taką ramkę w naszej prezentacji wchodzimy w edycję kodu HTML naszej prezentacji.
Musimy użyć polecenia "fieldset". To będzie wyglądać tak:
< fieldset > Tu twój tekst< / fieldset >

Czy jest to zrozumiałe? Robimy to bez spacji! Ja zrobiłam tak, by było to widoczne! Pamiętajmy! Edytujemy w kodzie HTML, a nie w normalnym tekście!

Bingo na zagranicznych serwerach i nowy dziki koń, Exmoor.


Witajcie.
Dawno nie pisałam na blogu, odwołałam też konkurs. Przepraszam. Niestety nie miałam zbytnio czasu by coś nabazgrolić na Impresji.
Na zagranicznych serwerach pojawiło się "Bingo". Czy ktoś nie zna tej gry? Jest jeden z nowszych pomysłów Owlientu, za co mają u mnie plus. Ciągle kalendarze , loterie i eliksiry. A teraz taka fajna gra! Minusem jest fakt, że zbieranie cyferek zaczynamy od nowa każdego dnia....
Na czym to polega?
Każdego dnia dostajemy cztery . Kolejne kupony możemy dokupić za equus. Niestety cena każdego kupionego kuponu rośnie. Na początku jest 100, potem 1000, 5000, 25000,125000 itd... Numerki możemy zdobywać w następujące sposoby:
-za pierwsze logowanie
-kiedy bawimy się z towarzyszami(max. 10 razy na dzień)
-kiedy dajemy naszym koniom rzepę(-//-)
-kiedy bierzemy udział w Grand Prix
-w błyskawicznych sprzedażach
-dzięki UFO
-korzystając z kuponów.

Każdego dnia są inne nagrody.
Wczoraj za jeden rząd numerków była SOWA(nowy towarzysz), za dwa rzędy Powiew Eola, a cały kupon nie pamiętam. Wśród osób, które wypełniły cyferkami cały kupon było wylosowane 6 szczęśliwców, którzy otrzymali Kuca Exmoor'a.
Dziś(tj. 25 marca) można zdobyć:
-za jeden rząd Podkowy Posejdona(nudy...)
-za dwa rzędy Piorun Zeusa(przyda się w hodowli)
-za cały kupon GRANI.
-i losowanie Exmoor'a.

Mnie zabawa się bardzo podoba, a Wam? Sądzę, że gra warta zainteresowania, gdyż łatwo zdobyć cyferki. To co, ja nie mogę doczekać się jutra!
Pozdrawiam, Kawaii.

czwartek, 8 marca 2012

Witajcie!

Witajcie!
Czy my się znamy? Może ktoś mnie zna, może ktoś pamięta...To ja Kawaii, z Howrse.pl! Kiedyś prowadziłam blog wraz z Dogo pod nazwą "Wszystko o Howrse"[wszystkoohowrse.bloog.pl] Gdy Dogo odeszła z Howrse(ale dziś znów jest), blog upadł. Kilka razy próbowałam go "podnieść", ale na nic się to zdało.Myślałam wraz z Dogo o reaktywacji...ale przez jeden, niechcący KLIK usunęłam wszystkie posty ze starego bloga...Wiem, trzeba być niezłą idiotką, żeby rozwalić miesięczną pracę. Jakoś mnie tak znów pociągnęło do pisania o Howrse. Po prostu uwielbiam tą grę. (czy "tę grę"?Nieważne...)
Impresja to z francuskiego "odbicie" lub "wrażenie". Być może chodzi o dobre wrażenie, ale już sama nie wiem...Wejdźcie sobie na wikipedię i sprawdźcie co to jest impresjonizm. A jak już przeczytacie, to powiem wam, że koni nie maluję. I dobrze! Nie lubię malować:) I tak kiepsko mi to wychodzi. Ta notka to taki jakby wstęp, a mój blog wcale nie będzie informował Was o najnowszych nowościach w grze. Jest masa takich blogów, więc po co kolejny?
A po to moi kochani, by wyrazić swoją opinię. Mogę także pomóc. Kto powiedział, że nie mam zamiaru pisać poradników? Uwielbiam pisać, więc dlaczego nie?
Dobra, ja zajmę się jakimiś głupotami na stronce, a potem napiszę coś sensowniejszego....